انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: ّلیست پستی لاگ ایران
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
سایت savannah طبق معمول پایینه! در نتیحه من نتونستم لیست جدید درست کنم! پیشنهاد میکنم از لیست fsf توی همونجا استفاده کنیم فعلا!
آدرس سایت savannah.nongnu.org توی پروژه‌ی bna
الان که من امتحان کردم اومد بالا آقای بیژن زاده.
[ltr]
Savannah seems to be back to normal. We've hacked up the backend code with lots of bug fixes & improvements, and have fixed any remnants by hand. (This'll end up back in Savane soon, hopefully too).
[/ltr]
سر فرصت راهش بندازید. Smile
اینجا باید باشه.
آرش جان الان که بالاست بی زحمت درست کنید تا خبر و لینکش رو هم توی سایت‌ها قرار بدیم...
The ML creation section still down! We should still wait :cry:
ای داد بیداد! Smile
حالا تا هنوز راه نیافتاده بیاید یه خورده راجع بهش بحث کنیم. اینطور که من از صحبتهای آقای آرش بیژن زاده فهمیدم این سایت قراره توسط جامعه لینوکس اداره بشه. اولین نکته اینه که چه جوری بتونیم این جامعه رو به حرکت بیاریم؟ بعد نکته دیگه اینکه من چندین مورد در سایتهای پورتال که توسط اعضا اداره می شد دیدم که مطالب سایتهای دیگر را بدون ذکر منبع کپی می کردن و باعث اختلاف سایتها می شدن. اما مثلا همین جامعه مندریک رو ما به نظرم باید بررسی کنیم که چطور اینقدر فعاله خیلی فراتر از مدیریت یک سایت. مثلا چند وقت پیش مندریک اعلام کرد که دیگه نسخه مکینتاش نمی سازه اما همینطور که حتما دیدین(اگر هم ندیدین صفحه اول این سایت خبر Mandrake 10.1 PPC RC1 رو نگاه کنید!) اما جامعه مندریک به سرعت این توزیع رو داره برای Power PC ادامه می ده. حالا به نظر شما ما باید چی کار کنیم که این جامعه رو نمی گم تا اون حد اما لااقل تا حد نگهداری سایت فعال کنیم؟
ببخشید که اینقدر چرت و پرت گفتم Big Grin
من هنوز فرصت نکردم که به طور دقیق مجوز(پروانه) FDL رو بخونم ولی تا اونجایی که من با GNU آشنایی دارم وقتی کسی میاد و مستند شما را بر می داره، باید اسم شما هم به عنوان نویسنده/سازنده در اول سند
(یا هر جای سند، موضوع اصلی ذکر نام نویسنده است) ذکر کنه، وگرنه اون مستندی که شخص دوم مورد استفاده قرار گرفته از نظر گنو غیر قانونی هست و نویسنده/سازنده می تونه از اون فرد یا شکایت و یا به او اعتراض کنه. امیدوارم درست گفته باشم؟!
بنظرم آقای بیژن بیشترعجله داشتن که این سایت هرچه زودتر راه بیفته و تا آنجا که من یادمه در جلسه روز پنج شنبه اکثریت حاضرین به ایجاد یک صندوق بیشتر موافق بودند تا ایجاد اینچنین سایتی ، حالا که دامین اون خریداری شده
[ltr]
#whois lugir.org
..
Tech Name:Mohammad Ali Shamseddin
Tech Organization:TalareWeb
Tech Street1:no. 5 , tarane alley, 62 st. ,
Tech Street2:usefabad st.
Tech Street3:
Tech City:tehran
Tech State/Province:
Tech Postal Code:-
Tech Country:IR
Tech Phone:+98.8057433
Tech Phone Ext.:
Tech FAX:+98.8057434
Tech FAX Ext.:
Tech Email:[email protected]
Name Server:A.NS.BYTEMARK.CO.UK
Name Server:B.NS.BYTEMARK.CO.UK
..
[/ltr]
و آلن جان هم لطف کزده و فرمت tw-cms رو برای اون برگزیده
[ltr]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.technotux.com/~lugir">http://www.technotux.com/~lugir</a><!-- m -->
[/ltr]
بهتره به اهداف اصلی این سایت و اینکه چطور میشه برای اون سپانسرهای مالی پیدا کرد صحبت کرد ، آیا چندتا بنر تبلیغاتی می تونه هزینه های صندوق رو تامین کنه . اینکه گفته میشه این سایت نباید تحت نظر هیچ شرکتی باشه تا مردمی بودن خودش رو حفظ کنه ؛ آیا واقعا اینطوره ؟ سایت ilug.org نه مال آقای شمس هست نه آلن و نه فارسی لینوکسی های ... نه لینوکس ایران و نه مال هیچ کس یا شخص یا شرکت دیگه ای و به کسی یا جایی نباید وابستگی داشته باشه .. این یک حرکت جمعی است که از دل بچه های لینوکس کار سرچشمه گرفته و باید به تمام اعضای اون احترام گذاشته بشه و تمام تصمیم گیری ها به رای گذاشته شود و کسی نتونه در این رای گیری اعمال نفوذ کنه ...

از آقای بیژن زداه خواهش میکنم توضیحات خودشون رو اینجا درج کنند تا دوستان دیگه هم در این مورد بحث کنند .
البته در باره ی گرفتن بنر منم موافقم بالا خره هر چند اعضای این گروه باید کمک کنند و هیچ شخصی متعهد نیست که هزینه هارو بر عهده بگیره اما باید براش هزینه کرد. البته بنر ها امیدوارم مربوط به لینوکس و بازمتن باشند !!
راستی فکر می کنم هیچ تصمیمی نباید یکنفره گرفته بشه حتی گذاشتن بنر ها یا نوشتن مطلب یا .. و باید تو لیست پستی یااحیاناانجمن براش رای گیری بشه که فکر کنم لیست پستی بهتر باشه چون همه عضو هستند ... و یا یه سیستم رای گیری بر اساس عضویت باشه نهمثل postnuke که بر اساس cooki هستش !!
گویا سرویس ثبت نام مشکلی داره. نه ایمیل عضویت تو سایت اومد و نه مال mailing list.
نه... مشکلی نیست... اتفاقا سیستم پست الکترونیکی رو روی SMTP تنظیم کردم تا ۱۰۰ میل‌ها ارسال بشن...
بلیکس جان ایمیلی مزخرف‌تر از این ایمیل‌های spymac وجود نداره!
چرا الن جان ایمیل های MSN !!!
مشکلي نيست Blix جان..(ما که به راحتي توي هر دو ثبت نام کرديم و نظرات خودمان را ارسال کرديم)...
آقا از Gmail استفاده کنيد...راحت ...سريع...مطمئن!

لطفا دوستان ديگر هم توي فهرست پستي ثبت نام کنند و نظراتشان را ارائه کنند...
با Gmail امتحان کردم درست بود. بله ایراد از این spymac مادر مرده بود.