انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: مقاله ی BSD ابتدای سایت!!
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
اول از همه خیلی خوشحالم یه نفر دیگه جز من به این طور مسائل هم اهمیت می ده و دوست داره بدونه واقعا با چی داره کار می کنه. و بایداز آقای پهلوانزاده ممنون باشم. اما چند نکته:
نوشته شده: در سال 1997 CSRG شروع به نشر نرم افزارهای خود تحت عنوان ؛ که بعد از اون ر پاراگراف بعدی تاریخ ۱۹۸۲ ا.مده پس این تاریخ اشتباهه !! که البته که البته ما از سال ۱۹۸۰ BSD داشتیم پس ۱۹۹۷ یه تاریخ اشتباه هست. و احتمالا خطای تایپی هست .(باتوجه به معلومات نویسنده در سطور بعدی)
در جایی نوشته شده BSD 4.2 در ۱۹۸۲ منتشر شده که این هم مشکل داره ! چون BSD 4.2 و SySV و SunOS همه در سال ۱۹۸۳ منتشر شده اند.

(دوتا هم غلط املاییکه یکی دهد هست به جای دهه و دیگری قالبا هست به جای غالبا . که خیلی هم مهم نیست امااگر آلن درستش بکنه بهتر هست..)

مقاله ی جالبی بود فکر نمی کردم کسی باشه که یه مقاله ی بی نقص بنویسه ،‌ البتهاون دوتانقص بالایی به نظرم یه اشتباه تایپی باشه اما سایر موارد خیلی خوبند . البته ای کاش این مقاله در بخش مقالات سایت گنجونده می شد تا بعد ها هم با رفتن این تیتر خبر از صفحه ی اول دیگران نیز امکان مطالعه ی اون رو داشته باشند.

البته باید بگم مقاله یکمی گنگ هست به لحاظ تاریخی!! یعنی یه زمان هایی رو ننوشتند و البته این ارزش مقاله رو کم نمی کنه و بایدی نیست اما اگر می نوشتندتو درک مقاله و بهتر شدن اون کمک می کرد.

مسئله ای کهبرام خیلی مبهم هست منبع هست!! منبع همایش لینوکس هست که من تا حالا ندیدم منبع همایشی باشه! واگر بتونه یه همایش باشه این امکان هست از مطالب اون همایش به صورت fdl استفاده بشه؟ و البته نکتهی مهم تر این که تو همایش های شریف تا حالابه هیچ چیزی درست اشاره نشده و جالب این که این مقاله جر یکی دوتا چیز جزئئ همه چیش درسته یعنی یه جرایی در عجبم که منبعش اون همایش هاست!!

اما دستتون درد نکنه آقای پهلوان زاده خیلی خوب بود منتظر بعدی و بعدی ها هم هستم.
Navid تمام البته‌های یک هفته فروم رو مصرف کردی. :mrgreen:
من مقاله رو رو كاغذ نوشتم دادم خواهرم تايپ كرد.من هم كپي / paste كردم.معذرت!!!!!!!!!!
خواهش می کنم ،‌بازم شما رو کاغذ نوشتی ما که رو کاغذشم نتونستیم بنویسیم!! البته حرف بلیکس هم درسته قول می دم تا آخر هفته از ا... استفاده نکنم تا عدالت برقرار بشه!!!
از چي استفاده نكني؟
از اون کلمه هه که Blix نوشته و من تاآخر هفته ی بعد سهمم رو استفاده کردم!!!
ماشاا...blix توي نکات دستوري و املاء خيلي تيز هست Smile 8)

بليکس جان...آقاي املاء شما توي دوران مدرسه چند بوده؟! :lol: :wink:
احتمالا تو دوران مدرسته اول نمره‌اش بد بوده و بعدا یهو به خودش اومده و املاء رو ترکونده! :lol:
املام خوب نبود. نقطه‌ها یادم می‌رفت. ولی انشام خوب بود. ملا لغتی‌ام دیگه. کاریش نمیشه کرد.
ببخشید اشتباه شد :oops: