انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: دو پیشنهاد
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
با سلام :
دو تا پیشنهاد جالب به نظرم رسید البته ممکن درمورد آنها قبلا بحث شده باشد .
1: حالا که سایت lugir برای لینوکس کارهای ایران تاسیس شده بیاید یک LUGBar که درست زیر addressbar قرار میگیرد برای آن سایت درست کنیم مثل yahoo و google وبقیه سایتهای حرفه ای چندتا قابلیت مثل search کردن کلمات کلیدی در technotux و linuxiran و gnuiran وچند سایت معلوم دیگر باهم ویک favorites با لینک به سایتهای معلوم وچند تا قابلیت دیگر که اگر بحث شود پیدا میشوند.فکر کنم اولین toolbar بصورت opensourse باشد ولی باید یه نسخه ویندوزی هم داشته باشد فکر کنم در آمار IE بیشتر است.
2. این یکی یکم زیادی خواهی ولی فکر کنم مفید باشه : اگه یکی از دوستان ناظر قبول زحمت بکنه و به کاربران نکات واتفاقات را بصورت email اطلاع بده فکر کنم رابطه کاربران با سایت بیشتر خواهد شد لطفا دعوام نکنید میدونم 1500 تا email زدن سخته ولی مطمئنم مفیده .من عضو farsilinux هم هستم اونجا یه خبر نامه دارند که سر هفته به کاربران اگه خواسته باشند email میزنن وخبرای داغ رو به سایتشون لینک میدن یا مثلا همین همایش در هتل هما را به من با email اطلاع دادند اما چون روز چهارشنبه بود نتوانستم برنامه هایم را مرتب کنم و جا ماندم . بعضی از دوستان مثل این حقیر بخاطر مشکلات کاری یا غیره وقت زیادی در اینترنت نیستند مگر کار ضروری باشه من فقط روزی چند دقیقه میتونم email هایم را چک کرده و از اینترنت خارج شوم یا بعضی از دوستان بر خلاف میل باطنیشون مسیر سایت را گم کرده یا فراموش کرده باشند لطفا این کمک را از ما دریغ نفرمایید.
باتشکر
یعقوبی
نظراتتون خيلي خوب و به جا بود.ولي ما دور ويندوز رو خط كشيديم.حتي اون ميل زدن هم كه كاري نداره .يه نرم افزار ليست پستي مانند ezmlm نصب بشه رو سرور تمومه.
پیشنهاد خیلی جالبی بود! Tongue
به نظرم دور win نباید خط کشیده بشه! انجوری به خودمون ضرر میزنیم. باید قبول کرد که ۷۰٪ کاربران دارن از win استفاده میکنند و همه وقتی شروع میکنند با win آشنا میشن. اگه قرار بود linux با win ناسازگاری میداشت الان تو این سایت ۲ تا کاربر هم نبود!
flexibility اولین چیزیه که باید از linux یاد گرفت....
فکر می‌کنم اگه یه extension برای firefox درست بشه کل موضوع حله. یه extension به شکل toolbar. این firefox هم که نسخه مخصوص win داره.
وایسا بینم. چرا اصلا یه RSS ندیم بهش؟!

مهمان

فکر کنم خود پستناک این کار را میکنه که به میلی که کاربران عضو فرستادن میل بزنه البته ادمین باید سند کنه.
احتمالا توی فارسی لینوکس هم از همین استفاده میکنن.
بهتر نیست از لیست پستی گروه لینوکس ایران برای ارسال اخبار لینوکسی استفاده بشه؟ این جوری برای همه ارسال میشه حتی اعضای لینوکس ایران و گنو ایران و فارسی لینوکس و پسر لینوکسی( که توی لیست عضو شده باشن)




در مورد پیشنهاد اول باید بگم که پیشنهاد جدیدی بود ولی فکر نمیکنم زیاد کاربردی باشه (در مورد نوار جستجو و اکستنشن فایر فاکس)
اما rss خوب هست.
پایین تکنوتاکس نوشته rss ایا این امکان الان وجود داره؟!!
بله که وجود داره! کافیه یه RSS Reader داشته باشی!
در مورد RSS که خود سیستم یه فایلی به نام backend.php داره که RSS رو تولید میکنه(البته برای PHPBB باید mod آن را نصب کنید. این فایل backend.php در پست ناک هم فقط از تو ماژول خبر RSS تولید میکنه)
برای خبرنامه هم خود سیستم PostNuke امکان ارسال خبرنامه را دارد و برای اینکه ارسال خبرنامه تنها به گردن مدیر سایت نباشه می تونید تو قسمت مدیریت PostNuke یه مدیر با دسترسی به ماژول خبرنامه ایجاد کرد.(کلا تو قسمت مدیریت برای تعریف مدیر می تونید مدیر رو محدود به یک یا چند بخش کرد)

من هم موافق هستم که نباید دور ویندوز رو به طور کامل خط کشید. اینو باید بپذیریم که خیلی ها متکی به ویندوز و راحتی کار با اون هستند. خیلی ها هم که اصلا تا به حال اسم لینوکس به گوششون نخورده. پس برای فرهنگ سازی ما باید قدم به قدم برویم.
برای ساخت ToolBar تو فایرفاکس فکر کنم باید یه اکستنشن درست کرد، روش دیگه ای هم فکر نکنم باشه، درسته؟؟
من هم فکر می کنم ساختن یه اکستنشن برای فایرفاکس بهترینه!
اولی که خوبه و واقعا جاش خالی ، ولی دومی ...! :oops: