انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: انحصار گرایی در LUG
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
خطری که به نظر من داره LUGIR رو تحدید میکنه اینکه اون رو از حالت Group بودنش در میاره و اختصاصیش میکنه.
دوستان همه تلاششون اینه که افراد مغرض نتونند از بیرون به این LUG ضربه بزنند ولی انگار دارند اینقدر از ترس افتادن٬ از یک لبه پشت بام فاصله میگیرند که نزدیک هست از لبه دیگر بیافتند. هدف در وهله اول گسترش فرهنگ linux هست و این به مشارکت همه نیاز داره. اینجوری همه چیز رو محدود کردن به تایید چند عضو خاص و نگاه کردن به همه چیز از چشم چند نفر٬ فقط پیشبرد هدف نخست رو ضعیف میکنه.
اعضای رسمی: کسانی که به گنو/لینوکس و نرمافزارهای آزاد و باز متن باور دارند و این باور را با یاری به جامعهی نرمافزارهای آزاد و بازمتن نشان داده اند.
این به نظر من راه رو برای ورود استعداد های تازه و نا آشنا میبنده و یه جورایی یه تفکر بسته و خودپسند رو القا میکنه که با روح linux و فراتر از اون روح آزادی بیگانه هست. فراموش نکنیم همین تفکرات در بدو انقلاب و در موقعیتی که بیشتر جنبه عملی پیدا کرد٬ باعث یک عقبگرد عظیم در کشور و جامعه مون شد.
فراموش نکنیم که حق اشتباه رو واسه همه قایل بشیم. برای خودمون وقتی در موقعیت بالاتری هستیم... برای دیگران وقتی در موقعیت پایینتری هستند...
شاد و موفق باشید. Smile
منم با شازده موافقم ،‌ به نظر من داشتن علاقه کافی هست اما دو نوع کاربر عضوداریم یکی فعال و یکی فقط علاقه مند ،‌ شما نمی تونید قبل از عضوشدن بگید طرف چطور آدمی هست ، شاید تاامروز من می گفتم گنو ولی بعد از عضویت شیطون گولم زد و اومدم خراب کاری کنم! یا نه من تا حالا عاشق مدل تجاری مایکروسافت بودم و لی با عضویت تو لاگ به راه راست هدایت شدم!!
منم موافقم

مهمان

با عرض ادب
سلام
نقل قول :این به نظر من راه رو برای ورود استعداد های تازه و نا آشنا میبنده و یه جورایی یه تفکر بسته و خودپسند رو القا میکنه که با روح linux و فراتر از اون روح آزادی بیگانه هست.

آزادی ، کلمه ای که با خواندن آن سرور وجود آدمی را در بر می گیرد . منم با شازده موافقم . این اجازه را به همه بدهیم تا عضو باشند . خودی باشند ، علاقه مند باشند . چطوری میتوانیم بگوئیم کسی علاقه مند هست یا خیر .
من یک کاربر تازه کار علاقه مند هستم . تمام رزومه من همین است فکر میکنید کسی مرا قبول میکند ؟
در پناه پرودگار
ارادتمند .....
جمال
با عرض ادب
امان از این فراموشکاری . یادم رفت login کنم . مهمان بالایی من بودم . هر چند در انتهای پست اسمم رو نوشتم ولی از اونجایی که دوست ندارم به صورت مهمان مطلبی ارسال کنم ، login کردم .
پیروز و پاینده باشید

جمال
اون خطوط کمی حساسیت ایجاد کرده است... بهتره حذفش کنم و همون شرایط حق عضویت قبلی رو اضافه کنیم بهتره! اینطوری یکم حالت بدی پیدا کرده...
راستی این بحث را می‌توانید در لیست پستی ILUG ادامه دهید.... Smile

مهمان

مگه اسم این کار انحصارگراییه؟!
حالا شاید انحصار گرایی دقیقا نباشه ! اما منظور رو رسوندند & البته یجوری هم انحصاری می شه دیگه منحصر به هیُت مدیره یه وقت دیدی با هم دشمنند و می گه طرف عضو نشه !!!