انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: جشن انتشار برای پارسیکس
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
صفحات : 1 2 3
سلام!

من خیلی کمرنگ شدم اینجا و در جریان توسعه پارسیکس هم نیستم. توی دیستروواچ خبر رو دیدم به نظرم رسید برای انتشاری پارسیکس 1 یک جشن (گردهمایی) کوچک بسیار زیبا خواهد بود.

آیا برنامه ای برای این کار وجود دارد؟
با جشن موافقم و می یام (:‌ولی رای گیری کمی عجیبه (: خب من هم ورودی می دم و هم کمک مالی. شاید هم یکی نخواد و بگه نه (: گزینه ها به عنوان یک نظرسنجی کمی عجیب هستند (:

اگر بشه جایی رو پیدا کرد برای جشن عالیه. من نمی تونم جا پیدا کنم ولی پایه جشن هستم (:
نظر سنجی همیشه مثبت یا منفی نیست. سوال ها را مطرح کردم، تا اگر نتایج خوبی به دست آمد و اینجا در موردش صحبت شد با استفاده از این نتایج بتوانیم از آلن و تیم توسعه پارسیکس برای برگزاری این جشن (با استناد به نظرات) دعوت کنیم.
هر چه باشد، آلن و تیم توسعه پارسیکس باید در این مورد نظر بدهند و این از طرف من یک پیشنهاد بود.
چه جالب
چندی پیش ( به تاریخ : پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۸۶ ) در تاپیکی از تکنو تاکس ( منظورم اینجا است ) پیشنهاداتی برای برپایی جشن انتشار نسخه ی یک پارسیکس شده بود که استقبال فراوانی هم صورت گرفت اونجا آقای باغومیان به شوخی فرمودند که " بابا اولین نسخه پارسیکس بهمن ۸۴ منتشر شده! :-D " یعنی بهمن 86 بهترین زمان برای جشن تولد پارسیکس خواهد بود :wink:
حالا که تست یک از نسخه ی یک منتشر شده ( Parsix GNU/Linux 1.0r0-TEST-1 ) فاصله ای تا انتشار نسخه ی یک نخواهیم داشت که امیدوارم اون روز خیلی هم دور نباشه
با این امید زمان چندانی برای هماهنگی های لازم نداریم امیدوارم آقای باغومیان با این جشن مخالفتی نداشته باشند
با کمک مالی موافقم و حتی کمک مخصوص اما ورودی اصلا کار درستی نیست یعنی برای جشن ( مربوط به انتشار نسخه ی یک پارسیکس ) خوب نیست .
اگر هزینه ها برآورد شود و به قول دوستان مکان برگزاری هم فراهم شود آن موقع میشود روی کمک های مالی برنامه ریزی داشت و بهترین هدیه برای مهمانان که بی احتمال نیست کاربر پارسیکس نباشند یک نسخه از این دیستروی زیبای ایرانی به همراه یک لوح یاد بود یا مستنداتی مکتوب به عنوان یادگاری است شخصا هر کمکی از دستم بر بیاد برای برپایی جشن تولد پارسیکس دریغ نمی کنم .
از همه ی اینها مهمتر اونجا نوید عزیز به موضوعی اشاره کردند و من هم تاکید کردم باید خودمان هم به فکر یک هدیه ارزشمند به پارسیکس گنو/لینوکس باشیم ( که البته برگزاری جشن میتونه خودش یک هدیه محسوب بشه ):wink: Tongue
سلام.
خیلی خوشحالم که میبینم پارسیکس رو به زودی میتونیم از نسخه ۱ داشته باشیم. همه جور کمکی هم از دستم بر بیاد میکنم.
مطلبی هم که آقای کفاش فرمودن هم خیلی جالبه! من حاضرم از طرف فروشگاه لینوکس شاپ تا حد توان و وسعم سی‌دی های پارسیکس رو هدیه بدم. خیلی هم با این کار موافقم. این میتونه به قول نوید عزیز و آقای کشاف هدیه ناقابل لینوکس‌شاپ باشه. قسمتی از فروش لینوکس شاپ رو برای همین مواقع کنار میگذارم. مبلغ زیادی نیست اما خب برای من خیلی با ارزشه! همیشه منتظر این بودم که بتونم سی دی های پارسیکس رو بجای لینوکس‌های دیگه به بقیه معرفی کنم.
راستش من تقریبا مدتیه که دارم روی طرح جلد سی‌دی و دی وی دی برای پارسیکس کار میکنم و حتما وقتی که کامل شد توی ویکی پارسیکس میگذارم. نسخه آزمایشی الان رو هم دارم دانلود میکنم برای لینوکس شاپ.
در هر صورت تا حد توان میتونم کمک کنم.

مهمان

moha عزیز
این قدر سوتی نده، آقای کفاش خودتی، ایشان آقای کشاف هستند
Confusedhock: حالا که به لطف Moha ی عزیز کفاش هم شدیم حاضرم کفش همه تون رو به هم بدوزم Tongue چطوره ؟ :lol:
آلن جان خسته نباشی 8) با کمال میل شرکت میکنم :wink:
ایول پسر
ما که همیشه پایه‌ی این کاراییم!
هرچند در آستانه‌ی امتحانا هستیم ولی هر کاری بتونم، می‌کنم.
فکر نمی کنم کسی ایرانی و گنو لینوکس کار باشه و مخالفتی با برگزاری این جشن داشته باشه!!
فقط خواهشاً اگه کار شماره حساب یا چیز های مشابهی هست لطفاً زودتر اعلام کنید ونیز حداقل 2 یا 3 هفته زودتر زمان و مکان اون رو اعلام کنید تا عاشقان پارسیکس که از شهرستان می خوان بیان (مثل من و احتمال زیاد چند تا از دوستام) برنامه ریزی کنند.(خدای نا کرده یه وقت هول نکنید و دعوت از استاد باغومیان رو فراموش کنید!!).
در ضمن احتیاج به گفتن نیست ولی خوب ...
یک سالن بزرگ باشه (لطفاً) چون (باز هم به احتمال زیاد) یه چند صد نفری بشیم.
یادم رفت بگم :
با ورودی هم صددرصد مخالفم چون هنوز گنو لینوکس و پارسیکس در ایران نو پا هستند و نباید با این سختگیری ها (ی مخصوصاًمادی) جلوی آشنایی کاربران تازه کار با این موج جالب رو بگیریم.
از فیلمبرداری هم یادتون نره تا همه یه یادگاری داشته باشند ( فکر می کنم این خودش می تونه بهترین یادگاری برای هر شرکت کننده ای باشه ؛ هم کم خرج تره ؛ هم غرور آفرین و هم اونهاییکه نتونستند بیان می فهمند اونجا چه خبر بوده و امیدوارم که از طریق فروش CD جشن انتشار نخستین نسخه رسمی پارسیکس شرکت هایی مانند linuxshopو sito بتونن هزینه ای رو که (احتمالاً)برای این جشن کردند جبران کنند).
راستی از مجوز هم یادتون نره ! خدای نکرده وسط جشن نگن کو مجوز و زبونم لال جشن خراب بشه.(البته برای مجوز باید از همین الان به فکر باشید)
با یاری خدا ؛ به امید آن روز
اینقدر خوشحال و ذوق شده شدم که همه چیز یادم رفت.اینکه :
بعد از ظهر پنج شنبه باشه تا افرادی که کار اداری دارن و شهرستانی ها و ... هم بتونن بیان.
من که از همین الان می خوام واسش هدیه تهیه کنم . نسخه یکش هم عکساشو دیدم چه خوشکل شده بود مثل اوبونتو استودیو شده بود . راستی من خیلی دلم می خواد وارد تیم گرافیست های پارسیکس بشم ایا محدودیتی برای تعداد گرافیست دارید یا نه و یا سابقه کاری می خواهید . باید چیکار کنم می خوام از امشب فقط بزنم تو کار پارسیکس .
منم هستم. باعث افتخاره Smile
بابا حالا من یه سوتی دادم! آقای کشاف (درست گفتم دیگه؟ Wink ) شما خودت ویرایشش میکردی! :lol: Big Grin
با درود فراوان
جناب alan و کلیه دوستانی که در راه پارسیکس به شما کمک کرده‌اند : دم همتون گرم ، ایول ا... ، امیدوارم موفق باشید .
من خیلی دوست داشتم در این طرح بزرگ کمکی بتونم بکنم ولی چه فایده که تازه کارم و بیسواد .
ولی کمک مال رو در حد توان هستم . شماره حساب لطفا ( البته پیشنهاد میکنم یه حساب از این کارتی‌ها باشه که همه جا و به راحتی هم بشه یه مبلغی بهش واریز کرد . خدتون از بانکها که خبر دارید دیگه )

بازهم می‌گم موفق باشید .
من هم به همه تبریک میگم Tongue
من هم همیشه دوست داشتم که کمکی به پارسیکس بکنم ولی به قول spart چه کنم که بیسوادم! ولی خوب کمک مالی که دیگه سواد نمیخواد Big Grin
شماره حساب رو بدید تا اونجایی که بتونم کمک میکنم.

موفق باشید...
شهاب. :wink:


ـــــــــــــــــ
این خرابه قبرستان نه ایران ماست *** این خرابه ایران نیست٬ ایران کجاست؟

مهمان

بنظرم تهیه پارسیکس با kde بهترین هدیه است

مهمان

یک پیشنهاد . جشن رایگان باشه .
اما یک سری کلاس آموزشی هم بزارید واسه آموزش پارسیکس (مبتدی و حرفه ای) و البته با در یافت هزینه . که هم بتونه در امد زا باشه و یک مقدار سطح بره بالا .
جشن خیلی عالیه
من هم هستم
کمکی که نمی تونم بکنم ولی تا اونجا که بشه کمک مالی می کنم
از همین حالا بگم لطفا جشن جمعه باشه (روز تعطیل)
صفحات : 1 2 3