انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: فروشگاه محصولات پارسیکس
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
درود،
دوستان در یک تاپیک و ادامه‌ی خبر راه اندازی فروشگاه محصولات پارسیکس (پارسیکس شاپ) سوالات، نظرات و پیشنهاداتی ارایه کردند که مناسب دیدم با باز کردن این تاپیک ضمن بیان برخی موارد فرصتی دیگر برای استفاده از پتانسیل های موجود را فراهم کنم.
به امید خدا تا فردا مخازن محلی پارسیکس گنو/لینوکس در اختیار فروشگاه سی تو قرا خواهد گرفت و حتما به زودی بیش از حالا در دسترس دوستان خواهند بود ( تعداد دی وی دی ها هم برای هر معماری ۵ عدد است)
زیاد بودنشان به دلیل کامل بودنشان است (یکی از دوستان فرموده بودند که این همه به کار من نمی آید) و امیدواریم مثل همیشه علاقمندان به گنو/لینوکس با امکان کپی آزادی که فراهم است لذت داشتن مخازن محلی مناسب را با سایر دوستانشان که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند قسمت کنند Smile و چه خوبه اگر گاهی خرید می کنیم این خرید ها رو گروهی انجام بدیم تا ضمن اینکه کمکی به حرکت های آزاد کرده ایم همه به یک اندازه استفاده ببریم و کل هزینه ها متوجه یک نفر نشود.
تا حالا هر چند کم اما به چند شهر بزرگ کشور این مخازن ارسال شده که به زودی خواهند رسید ( اصفهان/تهران/مشهد/ارومیه/اهواز/...) کافی است که این دوستان از طریق لاگ های محلی این مخازن رو به هم برسونند. همین به گسترش استفاده از پارسیکس کمک می کنه. هدف ماهم در درجه اول همین بوده نه تجارت. دوست عزیزی در ادامه‌ی خبر پیشنهادات ارزشمندی ارایه کرده بودند که تا حالا چند مورد آن را در مورد نحوه‌ی اطلاع رسانی انجام داده ایم مانند درج لینک ها در سایت پارسیکس و تکنوتاکس و همچنین پیشنهاد کاهش قیمت ها رو داده بودند که با توجه به هزینه ها امکان آن فراهم نبست اما دوستان از این قیمت ها واهمه نداشته باشند :wink: ما تنها سعی میکنیم هزینه های استمرار کار رو تامین کنیم و در ادامه اقدام به تهیه‌ی هدایا و کالای مرتبط با پارسیکس برای معرفی بیشتر. درنتیجه اگر شما در هر بار تهیه محصولات پارسیکس شاپ سعی در به اشتراک گذاشتن آنها نمایید هم هزینه های خود را کاهش داده اید و هم به ما و توزیع محبوبتان کمک کرده اید
شاد و پیروز باشید

مهمان

سلام با تشکر از زحمات
چند مورد پیشنهاد ساده ولی فکر کنم موثر برا تبلیغ پارسیکس

1. میتونید بروشور و پوستر ساده ای طراحی کنید و بشه دانلود کرد و بعد پرینت رنگی ( سیاه و سفید ) که شامل چکیده ای از امکانات پارسیکس به همراه آدرس خرید DVD های همراه ، عزیزان دانشجو این پوستر رو به پانل اعلانات بچسبونن .
2. دوستان دانشجو با طرح سوال از نسخه پارسیکس اساتید رو به چالش بکشن .
3. تمامی عزیزانی که در مراکز علمی و دانشگاهی هستن می تونن مخازن پارسیکس رو پشتیبانی کنن ( واجب اخلاقی علمی !)
4. موسساتی که ادعای صرف هزینه برای امور علمی دارن باید طرحی بدن نسخه های کامل پارسیکس به همراه کتاب در یک بسته بندی شیک به دست مصرف کننده برسه سود این کارم برای توسعه و ارتقاء کیفیت پارسیکس هزینه بشه .


-------------------
یه توصیه انتخاباتی خوب برا تبلیغ سی دی پارسیکس همراه با شعار انتخاباتی رایگان در مدارس و دانشگاهها پخش بشه ! ( جوک انتخاباتی )

user_parsix