انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: بازسازی تکنوتاکس
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
صفحات : 1 2
مدت خیلی خیلی زیادیه که تکنوتاکس متروکه شده و واقعا دلم میسوزه برای این گروه که حق پدری به گردن خیلی از لینوکس کارای ایران داره و چند باری تلاش کردم بازسازیش کنم اما بدون مدیر هاست نمیتونم به پایگاه داده های وبسایت دسترسی داشته باشم.

چیزی که من در حال حاظر توی برنامه دارم بازسازی تکنوتاکس با دروپال و وانیلا هستش که هر دو با هم در تعامل خواهند بود.و البته پروژه ی مرده ی لینوکس فید رو هم توی این پروژه زنده میکنم.

در حال حاظر چیزی که نیاز دارم یک خروجی از پایگاه داده های انجمن هست که متناسب با وانیلا هستش.
اگر مدیران انجمن اونجا تمایل به کمک به بازسازی دارند ازاین طریق میتونند این مشکل رو حل کنند:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://vanillaforums.org/docs/installation-importtool">http://vanillaforums.org/docs/installation-importtool</a><!-- m -->
خروجی رو بسازند و قابل دانلود قرارش بدهند تا اون رو وارد وانیلا بکنم
خوب اینجوری کسی به شما اعتماد نمی‌کنه. من پیشنهاد می‌کنم ابتدا یک پروژه رو به صورت فعال دنبال کنی، مثلا همون لینوکس‌فید. وقتی که یک پروژه فعال موفق رو در زمانی طولانی داشتی، می‌تونی انتظار داشته باشی دیگران بهت اعتماد بکنند.
اینم هست. میتونم طراحی کامل رو انجام بدم و جایی آپلود کنم و فقط منتظر Database باشم Smile
در حال حاظر هم خیلی خوب پیش رفته. از bootstrap برای شمایلش استفاده کردم.
اینجا یه نسخه ی experimental از قسمت انجمن رو آپلود کردم. در حال حاظر هنوز ترجمه ی بخش انجمن ها رو تموم نکردم. یه کم دیگه باید روی سازگاری bootstrap با زبان و قلم فارسی کار بکنم و یه تعداد هم addon به درد بخور دیگه روش فعال بکنم.
آهان. یادم رفت اصلا لینک بزارم. اینجاست:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://frm.ssl.de.nu">http://frm.ssl.de.nu</a><!-- m -->
آخ مثل این که لینک کار نمیکنه.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ssl.de.nu/frm">http://ssl.de.nu/frm</a><!-- m -->
این هم صفحه ی اصلی: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ssl.de.nu/technotux/">http://ssl.de.nu/technotux/</a><!-- m -->

هنوز دارم روش کار میکنم و امکانات جدید بهش اضافه میکنم
آقای تکنوتاکس
please provide me the fuckin` needed assistance to import the database into the forums
-
متاسفم که همچین چیزی رو میگم اما مدیر/مدیران انجمن با بی کفایتی جامعه ی آنلاین رو به اینجا کشوندن که اینطوری راکد بشه و الان هم حاظر به رها کردن سکان مدیریت نیستند. دقیقا چیزی شبیه به حکومت قاجار!
TimmyTurner نویسنده :متاسفم که همچین چیزی رو میگم اما مدیر/مدیران انجمن با بی کفایتی جامعه ی آنلاین رو به اینجا کشوندن که اینطوری راکد بشه و الان هم حاظر به رها کردن سکان مدیریت نیستند. دقیقا چیزی شبیه به حکومت قاجار!
+1
_
یه بحش کتاب راهنما رو ایجاد کردم و دارم روش کار میکنم که اکثر سوال های مبتدی هارو قراره جواب بده. الان دارم براش سرفصل ایجاد میکنم. سرفصل های اولی رو هم توشون مطلب نوشتم. به نظر شما چه سر فصل های دیگه ای رو بهش اضافه کنم؟
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ssl.de.nu/technotux/noob">http://ssl.de.nu/technotux/noob</a><!-- m -->
_
_
یکی از دلایلی که محصولات شرکت اپل ظاهر دلپذیری داره اینه که شکل و شمالش خیلی سرراست و شسته و رفته هستش،زیبایی در قالب سادگی، به دور از زمبل زیمبول اضافه،و از جمله دلایلی که من تکنوتاکس رو به انجمن های دیگه ترجیح میدم سر راست هستش،انجمن های دیگه هزارتا تالار گفتمان دارن که آدم گیج میشه و پر از شکل و آیکن های رنگارنگ هست،واقعا اعصاب خورد کن هستند
از دلایل ظاهر شسته رفته ی سایت طراحی شده تمایل کاربرای حرفه ای به استفاده از window maker هاست تا استفاده از میزکار های پر زرق و برق
درضمن این یه ظاهر ساده نیست، این تم برپایه ی bootstrap هست که توسط twitter طراحی شده،
و البته هوبه که سری به سایت افرادی مثل استالمن یا ریموند بزنید،اون موقع منظور من رو مفهمید
a forum which sucks less than others
_
به نظرت الان چیش خاصه؟ یکی از تم های پیش فرض phpbb
-
صفحات : 1 2