انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: لینوکس کارها همت کنند
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
از دوستان خواهش می کنم همه جمع شیم همت کنیم مقاله های فارسی wikipedia در باره لینوکس رو توسعه بدیم. مطمئن باشید هیچ کاری مفیدتر از این برای معرفی لینوکس به هموطنان نمیشه انجام داد.

http://fa.wikipedia.org/wiki/لینوکس

مهمان

ببینم هنوز هم فیلتره! اگه آره فایده نداره

مهمان

چرا ویکی هزاردستان رو تکمیل نمیکنید ؟ اون که خیلی به درد بخور تره
نه فیلتر نیست من که به راحتی وارد میشم. تازه فکر می کنم Wikipedia خیلی عمومی تر و واجب تر از ویکی هزاردستان باشه. تازه برای همیشه هم باقی می مونه.

مهمان

خبر: به زودی یک ویکی عمومی برای لینوکس راه‌اندازی خواهد شد.
irix
به عقیده من بخش فارسی ویکیپدیا کمی داره بیش از حد ایرانی بازی در میاره و خیلی توش پارتی بازی و رفیق بازی صورت میگیره و اگر از مقالت خوششون بیاد و رفیق باشی و از نزدیکان مقالات باقی میمونن حتی اگر تبلیغی باشند ولی به محض اینکه یکی از مدیرانش زیاد از مقالت خوشش نیاد یا مینویسه تبلیغاتی هست باید پاک شود یا اینکه بدون منبع و خیلی راحت پاکش میکنند . به نظر من ویکیپدیا مکان مناسبی برای اینجور کارها مناسب نیست ....

مهمان

ویکی عمومی ؟ مگه بقیه خصوصی هستن ؟
خوب من فرض رو بر این می‌گذارم که توضیح بنده مشکل داشته و سعی می‌کنم بیشتر توضیح بدم تا شما هم متوجه بشید.
کسی صحبت از خصوصی بودن جایی نکرد. ما کلا الان یه ویکی در مورد لینوکس داریم که اون هم هزاردستان هست. (یکی هم برای سایت پیتون داشتیم که ظاهرا فعلا پایین هست) حتما همه هم می‌دونن که هزاردستان متمرکز بر توزیع اوبونتو هست. ویکی که قرار هست راه‌اندازی شود هیچ نگاه ویژه‌ای به توزیع خاصی نخواهد داشت. بطور عمومی درباره گنو، لینوکس، و دنیای متن‌باز خواد بود.
حالا منظور بنده رو متوجه شدید؟ Smile
در ضمن اگر منظورتون از واژه «بقیه» ،‌سایت‌های دیگری غیر از این دو تا که بنده گفتم هست که تو این زمینه فعالیت می‌کنن لطفا معرفی کنید تا کار تکراری انجام ندهیم. Smile