انجمن کاربران لینوکس ایران - تکنوتاکس سابق

نسخه ي کامل: باز کردن یک پنجره از ویندوز در لینوکس اوبونتو
شما در حال مشاهده نسخه ي متني اين صفحه هستيد. مشاهده نسخه کامل تر با قالب بندي صحيح
سلام دوستان .
من می خواستم بدونم چطوری می تونم یه پنجره از ویندوزم را توی لینوکس باز کنم ؟
آیا باید از vmware استفاده کنم یا اینکه از win4lin ؟ در صورتی که باید از اینا استفاده کنم ، یه راهنمایی در مورد چگونگی این کار بکنید ، لطفاْ .
با تشکر
چیزی که می خواین واضح نیست! می خوای remote داشته باشی؟ می خوای همزمان لینوکس و ویندوز داشته باشی؟ می خوای به ویندوز دیگه ای رو یه سیستم دیگه دسترسی داشته باشی؟ دسترسی داشته باشی؟
ببینید دوست عزیز :
من می خوام وقتی که داخل لینوکسم هستم ، بتونم یه پنجره باز بشه و ویندوز هم همزمان استفاده کنم . یعنی بتونم از داخل لینوکسم ، ویندوز را باز کنم .
امیدوارم این دفعه مطلب را رسونده باشم .

مهمان

QEMU یه برنامه خوب است که بهت امکان می‌دهد ماشین مجازی داخل لینوکس داشته باشی.

مهمان

اگه تازه کاری به هیچ وجه استفاده از QEMU رو پیشنهاد میکنم.چون نصب خیلی سختی داره.به جاش میتونی از vmware استفاده کنی البته vmware رایگان و اپن سرس نیست اما از QEMU کاربر پسند تره و کارکردن باهاش ساده تره.
می تونید از vmplayer استفاده کنید که کاملا رایگان هستش ، این برنامه ماشین های مجازی از قبل ساخته شده با vmware رو باز میکنه البته برای ساخت این ماشین ها نیازی نیست vmware داشته باشید کافی است vmxbuilder رو در گوگل سرچ کنید. این یک برنامه بازمتن است که با ظاهری شبیه vmware براتون ماشین مجازی ایجاد میکنه ! اما این به معنی ایجاد یک کامپیوتر مجازی در لینوکس است نه باز کردن یک پنجره ویندوزی ، شما باید در ماشین مجازی خودتون ویندوز را نصب کنید و وارد آن شوید و در آنجا از برنامه های ویندوزی استفاده کنید. اگر کسی نحوه بازکردن یک پنجره ویندوزی ( شبیه سازی کرنل ویندوز البته به جر wine ) اطلاعاتی داره لطفا در اختیار ما هم قرار بده !

عرفان