لطفا وارد شوید یا ثبت‌نام کنید تا به انجمن‌ها دسترسی کامل داشته باشید.



 
امتياز موضوع :
  • 0 رأي - معدل امتيازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کم لطفی LinuxShop.ir
2007-11-26, 11:19 AM,
ارسال : #21
Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxShop.ir
Anonymous نویسنده :ببخشید ولی این فروشگاه ما رو که کامل گداشته سر کار
ااولا مثل اینکه دی وی دی هایی که برای رایت استفاده می کنند انچنان کیفیتی نداره بنده دبیان سفارش دادم که فقط یکیش سالمه بقیه مرخص هستند . به این فکر افتادم که از بین لینوکس کارهای مشهدی(اخه اهل مشهدم) هر کی که دبیان سفارش داده رو پیدا کنم که متاسفانه اونها هم دچار این مشکل بودند یعنی بعضی از دی وی دی ها مشکل داشت.
االقصه هر دی وی دی رو از یک گوشه شهر پیدا کردم و برای همین از linux shop واقعا و خیلی خیلی ممنمون!!!(یایک کار انجام ندید یا درست انجام بدید خواهش می کنم)
dvd مرخصه یعنی چی؟ dvd تو پست شکسته یا کار نمیکنه؟ لطف میکنی checkum اونهایی رو که میگی خرابه اینجا بذاری.
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-26, 11:48 PM,
ارسال : #22
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
پسر خوب رو اونهایی که خرابه برچسبlinux shop خورده بعد تو می گیchecksum بذار
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-27, 03:23 AM,
ارسال : #23
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
دوست عزیز من هنوز متوجه نشدم مشکل کار کجاست! گفتم checksum رو بذاری تا اینکه مشخص بشه مشکل از رایت هست یا نه.
آیا برجسب linux shop به dvd ها آسیب رسونده؟ مشکل چیه بالاخره؟
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-29, 12:01 AM,
ارسال : #24
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
دوست عزیز وقتی نمی تونم ازش image بگیرم به علت خرابی چه جوری checksum رو بهت بدم
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-29, 02:56 PM,
ارسال : #25
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
من که یه هفست سفارش دادم و پولم واریز کردم اما جواب ایمیل های من رو نمی دن
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-29, 06:59 PM,
ارسال : #26
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
نقل قول :دوست عزیز وقتی نمی تونم ازش image بگیرم به علت خرابی چه جوری checksum رو بهت بدم
اینطور:
کد :
md5sum /dev/cdrom
جستجوی تمامی ارسال های کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-29, 11:46 PM,
ارسال : #27
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
والا من تا حالا من تو مشهد همه مدل لینوکس ازشون گرفتم و هیچ مدوم مشکلی نداشتن. جز این که برچسب کاغذی می زدن و توی درایو لپتاپم مشکل داشت که اونو هم بهشون گفتم نزنن.
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-29, 11:47 PM,
ارسال : #28
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
من یه سری چند وقت پیش سفارش دادم..مشکل با برچسب های روی dvdهاست..من یه بار دیگه رایتشون کردم درست شد....
ما هم برای شرکتمون اومدیم برچسب زدیم روی cd باعش شد دیگه cd rom نتونه بخوندش
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2007-11-30, 02:04 AM,
ارسال : #29
پاسخ: Re: پاسخ: Re: پاسخ: کم لطفی LinuxSho
سلام دوباره.
نمیدونم چرا همه عادت کردیم به تکرار مکررات! ذکر چندین باره چندین نورد رو ضروری میدونم! امیدوارم دوستان همه جوابشونو بگیرن!

۱- فکر کنم بد نباشه یک آپشن به محصولات اضافه بشه برای ارسال محصولت بدون برچسب! هرچند برچسب‌های جدیدمون فوق‌العاده نازک و تقریبا بی وزن هسند! اما خب این میتونه یک راه‌کار باشه! و دقیقا دردسر من هم کمتره!
۲- اگر دارید از فروشگاهی خرید میکنید که محصولتش حتی از دست فروشیهای کنار کوچه‌ها هم ارزونتره، خیلی راحت میشه حدس زد که کسی که این کار رو میکنه، فقط میخواد کمکی به گسترش این فرهنگ و این جامعه گنو/لینوکسی بکنه! و همین!
۳- در اوایل کار همیشه محصولات چک میشد اما چون دیگه وقت این کار رو ندارم، این کار رو نمیکنم! و شاید اگر روزی تعداد سفارشات به حدی رسید که مجبور شدم از داپلیکیتور استفاده کنم، چک خواهم کرد! الان هم هم سی دی ها و هم دی وی دی ها رو با سرعت پاییین (16-24 و 6 ) میزنم!
۳- تابحال حدد 10 نفر از مشتریا (شاید هم کمتر) اظهار کردن که محصولاتشون خرابه و من بی هیچ سوال و یا درخواستی، فوری براشون دوباره ارسال کردم!
۴- دوستی در حدود 1.5 ماه پیش با همین لحن صحبت که در بالا دیدیم اظهار نارضایتی کرد و بعد از اینکه کمی باشون صحبت کردیم، معلوم شد پست آنقدر سی دی ها رو تحت فشار قرار داده که حتی پاکت حبابدار و جلد ضدخش هم مانع آسیب نرسیدن به محصولات نشدند! پس همیشه اگر قضاوت رو برای بعد از سوال و جواب و تبادل نظر بگذاریم، خیلی از کلمات کم شان، کاربردشونو از دست میدن! (بگذریم که بخاطر همون موضوع حالا ما با هم دوستان خوبی هستیم!) پس کمی توضیح درباره محصولات میتونه خیلی کمک کنه به حل مساله! ضمن اینکه با ارسال یک ای-میل به ما هم میشد این مشکل حل بشه!
۵- دوستی فرمودن که جواب ای-میلشونو ندادیم! من فقط میتونم اینو بگم که اگر قراربود از چیزی فرار کنم، در حدود 3 یا 4 جا در حین مراحل خرید، تلفنم رو در اختیار مشتریها قرار نمیدادم! ممکنه ایشون از سرویس ای-میلی استفاده میکنن که ای-میل مارو به جانک هدایت کرده! ضمن اینکه من هم انسانی هستم که ممکنه درس یا امتحان یا هر مسئله موقتی برام پیش بیاد و اگر حدود ۲ یا حداکثر۳ روز صبرکنن، امکان نداره که جوابشون داده نشه!
۶- تمام تلاش من اینه که این فروشگاه به خوبی و با رضایت همه به کارش ادامه بده! من از کارهای روزمره و حتی خوابم کم کردم تا این کار به خوبی انجام بشه! و پشیمون هم نیستم!اگر هم مشکلی پیش اومده، با کمک دوستان خوب تونستم حلش کنم و همه رو راضی نگهدارم. برای این فروشگاه برنامه مشخص و ۶ ماهه خوبی تدارک دیدم که امیدوارم قبل از تاریخهای مققر، به اهدافم برسم! پیشنهادات دوستان و علاقه مندان خیلی کمک میکنه اما برخی عبارات کاملا مایوس کننده و پس زنندست!

امیدوارم دوستانی که نارضایتی خاصی دارن، کمی مسئله رو روشنتر ببینن حالا. هر مشکلی بود راحت میتونید با ما درمیون بگذارید! تلفن هم در سایت داده شده! اگر لازم دونستید زنگ بزنید! هیچ کاری کامل نیشت و همیشه نقص همه‌جا وجود داره! این اصلا چیز بدی نیست! قابل حله و به پیرفت کار کمک میکنه! Wink
جستجوی تمامی ارسال های کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


رفتن به انجمن :


کاربران در حال مشاهده موضوع : 1 مهمان